/Files/images/doshklniy_pdrozdl/1вересня.jpg

Як говорити про КОРОНА-ВІРУС 19 з маленькими дітьми

КОРОНАВІРУСИ -це група вірусів, від яких людина може дуже сильно захворіти.Віруси - це такі крихітні, невидимі людському оку мікроорганізми.Їхможна побачити лише за допомогою спеціальних приладів з лінзами. Через свій крихітний розмір вони можуть легко потрапитиворганізм людини й викликати захворювання. Більш детальну інформацію дивіться у вкладенні в кінці сторінки.

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/002-43-825x460.jpg

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/ae22dc9816dcda63.jpeg

Коли за вікном завірюха, дощ чи снігопад ми не сумуємо, а знаємо як весело провести час. Люблять наші малюки грати в настільні ігри. Полюбилися нам такі ігри: лото "Цікаві професії", "У світі тварин"; броділки "Сільський дворик", "Модельне агенство"; складання з частин "Автомайстер", для молодших діток логіка малюкам "Де чиї лапи, морда, хвіст", м'які пазли. Поповнилася наша картотека ігор ще однією цікавою настільною грою на швидкість "Сковорідка", яка допомагає дітям розвивати увагу, пам'ять, швидкість.

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200204_112239.jpg/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200204_112158.jpg

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200204_112217.jpg/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200212_142518.jpg

Ой прийшла до нас зима, веселішої нема!

Діти завжди з нетерпінням чекають першого снігу, аби пограти в сніжки, спуститися з гірки чи зліпити снігову бабу. Тож вихователі нашого садочкуне уникають зимових прогулянок — проводять їх двічі на день: у першу половину дня— після організованої освітньої діяльності та у другу половину дня— після денного сну або перед тим, як дітей забирають із дитячого садка. Тривалість прогулянки залежить від самопочуття дітей та погодних умов, зокрема температури повітря і швидкості вітру. Дошкільники мають перебувати на свіжому повітрі не менше 3,5-4 год. на день з достатньою руховою активністю. Скорочення або скасування прогулянки може бути лише в разі сильного снігопаду.

Прогулянки на свіжому повітрі взимку проводимо, якщо: температура повітря не нижча—16°С, а швидкість вітру не більша 3-7 м/с.

Аби діти охоче збиралися на прогулянку, зацікавлюємо їх розповіддю про те, чим вони займатимуться на свіжому повітрі. Гарний настрій у поєднанні з фізичними вправами поліпшує загальне самопочуття дітей.

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200207_110522.jpg/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200207_110715.jpg

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/1548943296254.jpg

Навчимо дітей любити, поважати і берегти природу!

Видатний чеський педагог Ян Амос Коменський вважав, що специфічним принципом відбору знань про природу для малюків є принцип енциклопедичності. Пізніше його не менш ви­датний колега Костянтин Ушинський писав, що у дошкільників необ­хідно формувати досить широке коло знань про неживу природу, рос­линний, тваринний світ, працю людей у природі.

Сьогодні такий підхід залишається актуальним. Провідними принципами формування змісту ознайомлення дошкільників з при­родою є науковість та системність. Тому зміст ознайомлення до­шкільників з природою містить широке коло знань, зокрема про:

  • природні матеріали (елементи геології);
  • метеорологічні явища (елементи метеорології);
  • сезонні зміни у природі (елементи фенології);
  • різноманітність рослин, їхню будову (елементи ботаніки);
  • різноманітність тварин (елементи зоології).

Такий підхід до формування змісту знань про природу, які мають засвоїти діти, необхідний для формування у них системи наукових знань про природу та відповідного ціннісного ставлення до довкілля.

Свого часу Костянтин Ушинський казав, що вивчення дітьми природи має починатися не з курйозів і диковин, а з того, що безпо­середньо оточує дитину, тобто з тих об’єктів і явищ природи, які ди­тина може спостерігати щодня.

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200127_102647.jpg/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200127_101826.jpg

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200127_101925.jpg/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200127_101136.jpg

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200127_101541.jpg/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200127_102704.jpg

Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей

Важливим у вихованні дітей є закріплення набутих і формування нових умінь і культурно-гігієнічних навичок, удосконалення самостійних дій. Потрібно стежити за виконанням того, що було недостатньо засвоєно дитиною на попередній стадії розвитку. При неправильному вихованні дитина хоч і володіє умінням (тримати чашку, їсти ложкою, знімати одяг тощо), але може відмовлятись активно діяти, хоче щоб її годували, одягали, а якщо й виконує вимоги, то без бажання. Надзвичайно важливо своєчасно ускладнювати вимоги до дітей.

Враховуючи інтерес дітей до іншого, їх намагання оволодіти новими, складнішими рухами, потрібно своєчасно удосконалювати їхні уміння, збільшувати їхню самостійність у режимних процесах і в міру оволодіння простими правилами переходити до складніших форм поведінки і взаємовідносин між дорослими і дітьми.

Потрібно виробляти такі уміння і культурно-гігієнічні навички: мити руки з милом перед їдою, попередньо закатавши рукава, вмивати обличчя і користуватися індивідуальним рушником; під час їди правильно тримати ложку, їсти акуратно, не обливаючись, користуватись серветкою; не виходити із-за столу, не закінчивши їсти, не заважати іншим дітям. Після їди без нагадування говорити «дякую»; самостійно і в певному порядку роздягатись і вдягатись, роззуватись і взуватись без розстібання і застібання ґудзиків, розв'язувати і зав'язувати шнурки, а після 2,5 років самостійно розстібати і застібати ґудзики, у певному порядку складати знятий одяг і ставити на місце взуття; користуватись тільки індивідуальними предметами (своїм рушником, носовою хусточкою, горщиком) і самостійно без нагадування витирати ніс, помічати брудні руки, обличчя, непорядок в одязі, витирати ноги біля входу; підтримувати порядок — прибирати іграшки після гри на місце, піднімати предмети, що впали на підлогу; спокійно виконувати вимоги дорослих — мити руки, їсти, лягати спати; терпляче почекати, прохання висловлювати словами; не заважати іншим дітям як за столом, так і в спальні.

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200130_101337.jpgМиття рук перед їдою та після прогулянки /Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200129_110138.jpgПрибираємо іграшки в ігровій кімнаті/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20200123_152820.jpg

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG-63e4678b3107b13121adc69ba9d40979-V.jpg Застілаємо ліжечка після денного сну

Прогулянка-спостереження до осіннього парку сприяє поглибленню знань дітей про природу, розвиває мислення, спостережливісь, творчі здібності.

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20191004_105503.jpg

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20191004_105845.jpg

/Files/images/doshklniy_pdrozdl/IMG_20191004_105832.jpg


/Files/images/doshklniy_pdrozdl/1.jpg/Files/images/doshklniy_pdrozdl/4.jpg/Files/images/doshklniy_pdrozdl/2.jpg01.09.2019 року садочок чекає на своїх малят

/Files/images/P5251692.JPG /Files/images/P5251674.JPG /Files/images/PB250766 (Copy).JPG /Files/images/фотка 022.jpg
/Files/images/P2131111.JPG /Files/images/P2131144.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 0